Retur și schimb

Livrarea

SC RETAIL ORGANIZED HOME SRL se obligă să livreze produsele în cel mai scurt timp, imediat după plasarea comenzii clientului, în regim de curierat. Transportul este asigurat de firma Cargus conform clauzelor contractuale iar detaliile livrării sunt comunicate de către aceștia printr-o notificare pe email sau la numărul de telefon. Termenul de livrare poate suferi modificări în funcție de contextul și perioada trimiterii comenzilor. Există posibilitatea să apară întârzieri în zilele declarate nelucrătoare, cu ocazia sărbătorilor legale sau în cazuri de forță majoră și condiții nefavorabile. Taxa standard poate suferi modificări în cazul unor kilometri suplimentari.

Returul produselor

Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanță, prin notificare scrisă, trimisă comerciantului, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, singurele costuri ale consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Adresa:
Str. Ion Luca Caragiale nr.40, Botoșani, jud. Botoșani
Număr de telefon:
+40 740 031 139
Email: contact@meeahome.ro

Condiții de returnare

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale care l-au însoţit. Nu se acceptă returul produselor care au suferit modificări sau au fost deteriorate de către client. Contravaloarea produsului se va returna după verificarea acestuia, prin ordin de plată, în termen de maximum 14 de zile de la recepționarea acestuia.

Pentru retur, completați formularul de mai jos, sunați curierul și trimiteți produsele la următoarea adresă:
Str. Ion Luca Caragiale nr.40, Botoșani, jud. Botoșani

Îți mulțumim că ai ales Meea Home! Credem că ai făcut alegerea potrivită, dar dacă ai plasat o comandă și nu este exact așa cum ți-ai dorit și te încadrezi în termenul de 14 zile din momentul primirii coletului, nu este nicio problemă. Îți vom returna banii în cel mai scurt timp posibil.

Formular de retur

* Contravaloarea produselor se va returna doar prin transfer bancar.
* Dacă dorești un alt produs la schimb, te rugăm să plasezi o nouă comandă.
* Nu acceptăm retururi prin Poșta Română.

Responsabilități post-vânzare/produse defecte

Dacă, pe durata garanției legale, se dovedește că produsul este defect, nu arată sau nu funcționează conform descrierii, responsabilitatea îi revine vânzătorului.

Clienții pot cere despăgubiri în baza garanției legale prevăzute de legislația UE, dacă produsul:

  • nu corespunde descrierii
  • are caracteristici diferite de cele ale modelului promovat sau prezentat clientului
  • nu este apt pentru utilizare, indiferent dacă este vorba despre utilizarea standard sau despre o utilizare specifică, solicitată de client și acceptată de vânzător
  • nu prezintă calitățile și nici randamentul normal pentru produse de același tip
  • nu a fost montat corect, de vânzător sau de client, din cauza instrucțiunilor neadecvate.

Dacă vânzătorul îl informează pe client că produsul pe care intenționează să îl vândă are anumite defecte, clientul nu poate cere despăgubiri pentru defectele respective.

Clienții au dreptul, fără a suporta costuri suplimentare (costuri de livrare, cheltuieli cu manopera și cu materialele etc.), să îi solicite vânzătorului să întreprindă una din următoarele acțiuni:

  • să repare produsul
  • să înlocuiască produsul
  • să reducă prețul
  • să anuleze contractul și să le ramburseze integral sumele plătite 

 

Reparare sau înlocuire

Clientul trebuie să solicite, mai întâi, repararea produsului sau înlocuirea acestuia dacă repararea nu este o opțiune viabilă. Vânzătorul trebuie să facă acest lucru într-un termen rezonabil și fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Reducerea prețului sau rambursarea completă

O altă opțiune este să i se acorde clientului o reducere de preț sau o rambursare completă, dar numai în cazul în care repararea sau înlocuirea:

  • nu este posibilă
  • ar fi prea costisitoare, având în vedere natura produsului sau defectul
  • ar fi foarte neconvenabilă pentru client
  • nu poate fi efectuată de vânzător într-un interval rezonabil de timp.

 

Denunțarea unilaterală a contractului

Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanță, prin notificare scrisă, trimisă comerciantului, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, singurele costuri ale consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Garanții suplimentare

Vânzătorul poate să le ofere consumatorilor o garanție comercială suplimentară. Aceasta poate fi inclusă în prețul produsului sau poate fi achiziționată contra cost. Garanția suplimentară nu înlocuiește garanția legală, care este întotdeauna de cel puțin 2 ani. Vânzătorul trebuie să îl informeze pe consumator că dreptul la garanția legală nu îi este afectat de garanția suplimentară.

Condiții de returnare

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale care l-au însoţit. Nu se acceptă returul produselor care au suferit modificări sau au fost deteriorate de către client. Contravaloarea produsului se va returna după verificarea acestuia, prin ordin de plată, în termen de maximum 14 de zile de la recepționarea acestuia.

Contact

În vederea aplicării oricăruia din remediile prevăzute în politica de retur sau schimb, clientul se adresează vânzătorului prin următoarele modalități:

  • Prin email la adresa: contact@meeahome.ro;
  • Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa: Str. Ion Luca Caragiale nr.40, Botoșani, jud. Botoșani;
  • La numărul de telefon: +40 740 031 139;
  • Sau completând formularul de retur pus la dispoziție pe site-ul www.meeahome.ro